DIGITALCOACHNING

No Depp – Bara Pepp.

Behovet av grymt bra kundbemötande har aldrig varit så stort som just nu!

Aldrig förr har det väl varit så viktigt att hand om varenda kund, att förstå att varje möte räknas och att rulla röda mattan för de kunder som behöver oss.

Behöver ditt team energi, konkreta säljtips och en massa kärlek just NU?

Funderar du på hur man tar shoppingupplevelsen till en ny nivå när det finna färre kunder att jobba med? Hur laddar och taggar man säljare när många är rädda, ledsna och oroliga?

Jag satte mig ner och grubblade hur jag på ett snabbt och effektivt skulle kunna hjälpa mina kunder att hitta knepen och kraften i en minst sagt annorlunda tid. Min lösning blev att jobba med säljcoachning för hela teamet digitalt.

Det betyder att jag kan coacha ett team i Jönköping och nästa timme i Skellefteå utan resor. SMART, ENKELT OCH EFFEKTIVT. Är någon inte på jobbet är det bara att koppla på sig hemifrån.

Jag ringer upp dig som butikschef så vi får prata igenom vad just ni behöver och längtar efter. Det tar ca 15 minuter. Sedan sätter jag ihop ett innehåll som är anpassat efter er.

”Vi anlitade Susanne Einhorn för ett morgonmöte med hela personalen. Vi fick en energifylld, proffsig och mycket upplyftande föreläsning. Alla älskade det. Susanne är inspirerande med sin energi, härliga personlighet och konkreta säljtips. Hon coachar oss till att må och sälja bättre och vi får samtidigt en roligare vardag. Den timmen var värd varenda krona."

Mia och Petra, Ringdahls Optik och Stockholm Eyewear

På 45 minuter kan vi få med:

Service i världsklass levereras av säljare som vill ännu mer.

Din rätta mentala inställning är allt avgörande. Hitta ditt kroppsspråk och ditt leende som smittar dig, kunderna och dina kollegor.

Merförsäljning är att visa omsorg om kunden. Ta inget ansvar för kundens plånbok.

Hur vända kundens corona-snacket till positiv kommunikation?

Handfasta tips för sälj i coronotider.

Nya vägar till dina kunder.

Let´s get personal.

Bli kundens kompis i stormen.

Boka Susanne

Genom att använda detta formulär accepterar du att denna webbplats lagrar och bearbetar dina uppgifter.

  • Jag ska sluta med mina standardiserade tuggfraser och vinkla om mig själv.
  • Jag ska sluta säga ”Du ska INTE ha en sån här” och istället säga ”En sån här är SUVERÄN till”
  • Att börja säga VÄLKOMMEN istället för bara ”hej, hej”


Röster efter coachning med Karlskronafloristerna, Interflora

  • Allt handlar om vilken KÄNSLA vi vill att kunden ska gå ut med
  • Vi ska skriva upp all merförsäljning så det blir tydligt vad vi gör. Och jag kommer att tänka ”kan hon – kan jag”

Boka Susanne