Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wp-gdpr-compliance domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /customers/f/a/4/unitedsales.se/httpd.www/wp-includes/functions.php on line 6114 Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the contact-form-7 domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /customers/f/a/4/unitedsales.se/httpd.www/wp-includes/functions.php on line 6114 Notice: Funktionen _load_textdomain_just_in_time anropades felaktigt. Laddning av översättningar för domänen mfn-opts utlöstes för tidigt. Detta betyder vanligtvis att någon programkod i tillägget eller temat körs för tidigt. Översättningar ska läsas in vid åtgärden init eller senare. Mer information finns i Felsökning i WordPress. (Detta meddelande lades till i version 6.7.0.) in /customers/f/a/4/unitedsales.se/httpd.www/wp-includes/functions.php on line 6114 HANTERA KUNDKLAGOMÅL - United Sales

Från gnällis till snällis

Kunden har makt. Kunder som lämnar butiken missnöjd är en stor fara. Med blixtens hastighet delas åsikter via social media. Se istället till att kundens klagomål blir en gåva till er. En rätt hanterad missnöjd kund kan bli er bästa ambassadör. Men då gäller det att tänka och säga rätt.

Ur innehållet:

  • Så hanterar du besvärliga kunder
  • Sex steg som gör den argaste kund belåten
  • Att hanterar kundens och våra egna känslor
  • Kunden har inte alltid rätt – men ska ändå lämna oss supernöjd
  • Tre fällor att se upp för
Boka Susanne