Webbinarium

Grymt bra kundbemötande har aldrig varit viktigare än nu!

Flera tusen personer har varit med på mina webbinarium sedan pandemin bröt ut mars 2020.

Jag vågar påstå att jag under en timme kan få människor att hitta hopp, kraft och jävlar anamma . Min trendspaning på de bästa exemplen på kundbemötande i Coronatider uppdateras ständigt. Jag ger er insikt om hur ni genom att tänka kreativt och nytt kan öka er försäljning trots att ni har färre kunder att jobba med. Allt handlar om den egna handlingskraften samt lära av andras framgångsexempel.

Ge mig en dryg timme och jag kommer att ge er vägar att skapa guldkanter och topnotch service i tuffa tider.

”Du är fantastisk! Du gjorde min dag! Lika glad som du, var jag hela dagen. Och vet du.. Vi klarade budgeten idag😀"

Lindex i Göteborg

Boka Susanne

    Genom att använda detta formulär accepterar du att denna webbplats lagrar och bearbetar dina uppgifter.

    • Jag ska sluta med mina standardiserade tuggfraser och vinkla om mig själv.
    • Jag ska sluta säga ”Du ska INTE ha en sån här” och istället säga ”En sån här är SUVERÄN till”
    • Att börja säga VÄLKOMMEN istället för bara ”hej, hej”


    Röster efter coachning med Karlskronafloristerna, Interflora

    • Allt handlar om vilken KÄNSLA vi vill att kunden ska gå ut med
    • Vi ska skriva upp all merförsäljning så det blir tydligt vad vi gör. Och jag kommer att tänka ”kan hon – kan jag”

    Boka Susanne